Mencari Ketenangan..

Bismillahirrahmanirrahiim...
Dengan namaMu yang mulia Ya ALLAH,dimulakan bicaraku kali ini...

Hmmmmm....
Saya buntu, buntu mencari ketenangan yang hilang dari diri saya. Rasa marah dan tidak tenang sering menghantui saya dalam beberapa ketika ini. Apa sebabnya?

Hmmmm..
Mungkin jiwa saya kotor...
Mungkin roh saya tidak cukup zikirnya pada ALLAH,,
Mungkin saya sudah semakin jauh dari fitrah roh dan nafs saya yang sangat cenderung pada jalan ALLAH sebelum ini...

YA ALLAH, YA Robbul Jaliil..

Bantulah aku,yang sering leka dengan dunia ini...
Agar kembali kepada akhirat..
Agar kembali kepada jalan kebaikan...
Agar kembali ke jalan Mu Ya ALLAH...
Ya ALLAH,,aku rindu akan ketenangan itu....

Amin..amin...amin Ya Robbal'Alamiin...

Assalamualaikum...

FirDauS
- 2.58 am -
18/10/2009

0 comments:

Post a Comment

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates